7 October 2011

takdir~ketentuann-NY

GF : Kita main satu game nak tak ?
BF : Game apa ?
GF : Mcm ni , esok awak tak paya contact saya . Mksudnya tak paya text call or apa apa yng berkaitan lah . Saya pun buat mcam tuu dkat awak okay ? Kita tgok spe menang .
BF : Okay !
... Esoknya , 
si BF terpksa lah than rindu dkat GF . Mengenangkan yg ni satu permintaan , si BF cuba kuatkan hati . Keesokkan harinya , si BF call si GF . Tapi tak dijwab . So si BF pegi dkat ruma GF dia . Di luar rumah ,rmai org . Dia mula rasa pelik then trus msok ke ruma . Sekujur tubuh terbaring kaku di tngah rumah . Dan tubuh tuu adalah jasad si GF yg dah meninggal . Mak si GF pun bagi surat dkat BF . Surat yng bertulis : Sayang , smlam awak dpat hdup sehari tnpa saya . Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dpat hdup bhagia tnpa saya . 
Love you ♥

fun12

No comments:

Post a Comment